piątek, 9 marca 2012

Polskie filmy :-)

Witam piątkowo !

Piątek, wszyscy tak się z niego cieszą, a dla mnie jest taki zwyczajny.. ;-)

Jak wszyscy wiemy wczoraj było nasze święto drogie panie,
więc zaserwowałam sobie wieczorem mini maraton filmowy (czyt. obejrzałam dwa filmy) .
"Jak się pozbyć cellulitu" obowiązkowo, ale o tym się rozpisywać nie będę, bo gdzieś w archiwach moje pochlebne wypociny już o nim są.

Postanowiłam obejrzeć sobie krytykowany "na lewo i prawo" - "Wyjazd integracyjny" (jako, że nie oceniam dopóki nie zobaczę).
I co? NO.. hmm.. z całym szacunkiem do wszystkich aktorów, muszę napisać, że ten film to DNO.
Ani to śmieszne, ani to ciekawe.. Z każdą minutą moje oczy błądziły gdzieś po za ekran laptopa, bo nawet mucha latająca gdzieś po pokoju była od tego filmu ciekawsza.
Lepiej na tym zakończę pisanie co myślę o tej produkcji, bo mogłoby się zrobić nie miło.. ;-)

Za to polecam wszystkim, którzy jeszcze nie widzieli Listy do M. (co prawda oglądałam go w grudniu, ale dobre wrażenie zostało) - Uśmiałam się, a i były momenty, że chciało się uronić łezkę.. cudny film, super obsada (moja ukochana Roma Gąsiorowska jak zwykle świetna, Maciej Stuhr niezastąpiony, a nawet Tomasz Karolak, którego już za dużo w polskich "komediach" dał rade..). Dodam, że zwiastun, który widzieliśmy w tv, słabiutki - kompletnie mnie nie przekonał i nie miałam zamiaru tego oglądać, na szczęście opinia koleżanki dot. tegoż filmu mnie do tego zmobilizowała :-)



I teraz informacja dotycząca dzisiejszego dnia !

Powstał fanpage na facebook'u na którego serdecznie zapraszam - 


aby przenieść się na niego, klikamy w ten duży czerwony link powyżej :-)
Bardzo proszę o lajkowanie i udostępnianie go na swoich profilach na facebook'u !
Z góry serdecznie dziękuje .

Kiedy dobijemy do magicznej liczby 100 fanów pojawi się konkurs.. i nagroda się znajdzie !


Na koniec zdjęcie mojego małego mężczyzny, na dobre spanie..


a ja.. cóż ja mogę robić w piątkowy wieczór.. biorę się za matematykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz