piątek, 30 sierpnia 2013

Piątek, H&M and ZUMBA! :)

Dziś mamy piątek, a wciąż wydaje mi się, że poniedziałek.. Ale to całkiem fajnie - będę mieć dwie niedziele w ciągu tygodnia.

Mamy już prawie wszystko. Wiktor zaopatrzony w nowe ciuchy, worek z Zygzakiem i tenisówki uda się w poniedziałek do przedszkola. Bez książek, które jeszcze nie przyszły.. ;) W H&M szał jak zawsze. To zdecydowanie mój ulubiony sklep, jeśli chodzi o dziecięce ubrania. Są dobrej jakości, ceny również są przystępne, a ubranka.. cud, miód, malyna! Jeśli wejdę, nie ma opcji, bym wyszła z pustymi rękami. Miłym zaskoczeniem był kupon rabatowy -20% na cały asortyment dziecięcy, spadł mi z nieba dzień przed zakupami. Otrzymacie go klikając TU. Znajduje się na ostatniej stronie gazetki, wystarczy go wydrukować i okazać przy kasie.
Chwilami, a nawet częściej, mam wrażenie, że jestem bardziej podekscytowana poniedziałkiem, niż sam Wiktor..

Dla odmiany, dziś bez zdjęć! Piątek = Zumba - niestety dziś nikt nie chciał ze mną "pozumbować", zaraziłam, więc najmłodszego.. I co tu więcej pisać - sami zobaczcie.. :)


1 komentarz: